Pár rád, ak chcete schudnúť

Ak chcete chudnúť, samozrejme odporúčame naše testovanie Weight Sensor. Vychádza z 53 štúdií o vplyve 4 génov na chudnutie a priberanie. Na túto tému existuje približne 15 000 vedeckých štúdií. Okrem testovania DNA vám poradíme aj pár tipov, ktoré môžete využiť pri akejkoľvek diéte.

Voda a káva oklamú hlad

Začnite každé jedlo veľkým pohárom vody (0,5l). Voda naplní váš žalúdok, potlačí hlad vyvolávajúci smäd a zvýši od množstva 2 litre denne spaľovanie kalórií tela asi o 100 kcal. Ak je to možné, vypite pred jedlom aj šálku kávy. Káva je tiež prostriedok, ktorý silno potláča hlad, podporuje váš pocit sýtosti a znižuje tak pokušenie prejedať sa. Ako alternatívu môžete kávu vypiť aj po jedle a tým potlačiť zostávajúci pocit hladu. Mali by ste ale dbať na to, aby ste neprekročili denné množstvo 3 šálky.

Čím pomalšie, tým sýtejšie

Bolo by vhodné/rozumné, aby ste si pripravili najskôr jedno jedlo, toto zjedli a až potom si pripravili ďalšie jedlo. Počas prestávok medzi jedlami sa prvé živiny dostanú do čreva a začnú potláčať pocit hladu.

Tým sa výrazne zníži pokušenie prejedať sa. Ak nie je tento postup z časových dôvodov možný, pokúste sa napriek tomu jesť pomalšie. Ľudia, ktorí jedia pomalšie, sa rýchlejšie nasýtia a zjedia menej ako ľudia, ktorí jedia rýchlo.

Keď ste v priebehu dňa hladní

Keď začnete byť hladní, a nechcete jesť, vypite veľký pohár vody (0,5l) a vypite následne šálku kávy bez cukru. Takýmto postupom váš hlad po 10 minútach pravdepodobne zmizne. Grapefruit má schopnosť regulovať krvný cukor a už polovica grepu dokáže výrazne znížiť pocit hladu.

Ak večer už nechcete piť ďalšiu kávu, ale váš hlad je napriek vode alebo káve stále citeľný, zjedzte nízko-kalorickú polievku. Čistý mäsový vývar, vývar z ovsených vločiek alebo bujón majú menej ako 5 kcal na porciu a môžu sa jesť doplnkovo bez ohľadu na kalórie.

Jedenie z nudy

Zaoberajte sa niečím. Pomôže vám to chudnúť. Obzvlášť nuda pred televízorom zvádza k tomu, ísť opakovane ku chladničke a niečo jesť. Keď budete namiesto toho športovať s priateľmi alebo podniknete niečo zaujímavé, až do večera si hlad vôbec nevšimnete.

A ešte drobnosť: vážte sa len prvý deň v mesiaci! Kontrolovať dekagramy každý deň je zavádzajúce a hlavne často demotivujúce.